OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine , br. 19/22, 56/23 ) obavještavaju se potrošači da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku:
- osobno u poslovnim prostorijama Društva ili putem pošte na adresi: PULA HERCULANEA d.o.o., Trg I. istarske brigade 14, Pula
- na e-mail adresu: info@herculanea.hr
Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog. Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva Pula Herculanea d.o.o. osobno u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku putem pošte sa naznakom za Povjerenstvo za zaštitu potrošača na adresu: PULA HERCULANEA d.o.o. , Trg I. istarske brigade 14, Pula, na e-mail adresu sa naznakom za Povjerenstvo za zaštitu potrošača: info@herculanea.hr Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.